vi gillar oversize!

GODMORGON SUNSHINE!

så otroligt sjukt glad! ingenting slår en solig dag, oversize skjorta och ett par snygga glasögon till. idag blir det till att åka hem till min kära mamma och hämta lite kläder. känns som att jag har hur mycket lust att göra saker idag som hellst! trots att jag inte somnade alls inatt,  tog mig en liten sovstund vid halv åtta kanske, och vaknade två  timmar senare, men det klarar steph!

ser verkligen fram emot idag trots att jag egentligen inte har en aning om vad som kommer hända! hämtar också min kamerasladd hos mamma, vilket betyder att bilder från veckan kommer upp! nu blir det inget gammalt skit!



en gammal bild på mig och bäxan kan man alltid bjuda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0