så klantig!

kände när jag vaknade imorse att dom tre timmars sömn jag hade fått var långt ifrån att jag skulle skutta och vara överlycklig, men krigare som jag äe satt jag på mig ett leende på läpparna och tog mig i kragen. dock när jag tittade min själv i speglen kunde jag inte hålla mig själv för garv, jag såg så pinsam ut i kläning!
 jag vet inte vad som hände, men hur som hellst så blev jag 30 minuter sen till min skolavslutning och var inte i uppsala fören försent, men när jag kom så va man ju knappast förvånad.. ingen jävel där, en person som jag inte vill nämna namn på kom nyss från hennes fest och va så bakis att hon somnade på våran piknick, alex försov sig extremt och kom sliten dom sista 5 min, felix kunde inte gå för hans "vackra" röv va uppslipad av hans misslyckande på sk8.


tappade btw min plånbok (den helt fanstastiskt underbart fina saken) på bussen, men tack och lov räddade angelica mig och hon hittade den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0