om jag kom på en bra rubrik skulle jag skriva det..

ni får mig att stå på benen och ni får mig att le, kan inte tacka några andra än tobias och saga.

helt brist på tankar! känns som att jag kan skriva miljoner saker, men får inte ut det. så därför, en liten text från boken! (den går åt helvete om ni undrar) ..

 Allt snurrar, stjärnorna rör sig. Jorden snurrar och marken lyfter. På gräsmattan låg jag och tittade upp i ingenting, eller ska man säga själva alltet. Flera tusentals varv har jorden snurrat runt solen innan jag förstog att jag inte kunde stå upp, jag fastnar, anpassar mig brukar jag kalla det. Jag äe en anpassare helt enkelt.

 

Efter många timmar och sekunder som jag tillbringat på marken kommer en vit ängel med vita kläder och pressenterar sig som Daniel, jag vet att han ljuger, änglar har inga namn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0