hemma igen!

då så var man hemma från tumba, blev lite jobbigt imorse när jag såg på klockan att det var bara några minuter innan tåget gick till sthlm, och jag sprang som en neger (haha, förlåt!) till en affär för att köpa mig en tidning. träffade också bäxan och hennes pojkvän på vägen till sthlm, jag satt bara med jätteöppna ögon och lyssnade på varenda ord dom sa om allt som hade hänt, sjukt! :o

kom väl till tumba runt halv ett, då jag träffade tobias, dagen gick på toppen. sen säger jag bara FUCK KISS-FAN och FUCK enköpings taxi. "nej tyvärr, vi har bara tid att köra er om en timme" jävla skit, var bara att ta en promead i regnet -.-


hah, ler alltid åt bilden, du vet jag älskar dig simone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0