alltidsteph helt enkelt!

som ni märker har jag åter igen tagit mig i kragen och börjat blogga, så ett litet lycka till skulle inte sitta fel någonstans!

dagen blev som den blev, hamnade på joar och tittade på västerleden, johanna helt överlycklig när vi satt så nära scenen som möjligt och killarna kom ut i bara handuk rund höften..

trodde nyss att tobias höll på att dö, får man ett sms som det står "JAG KOMMER SERIÖST BÖRJA GRÅTA, helete fitthorskit" , så jag fick ju panik och trodde han höll på att dö, ringer honom som tysan.. sen får jag veta att hans gym håller på att brinna ner -.-' haha, själv tycker jag nästan att det äe bra med tanke på hans träningsberoende!

.

p u s s t e p h a n i e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0